Usluge koje nudi Ustanova za djecu uzrasta od jedne godine do polaska u školu su:
- cjelodnevni boravak (deset sati),
- poludnevni boravak (pet sati),
- druga smjena (deset sati).
U okviru cjelodnevnog i poludnevnog boravka su uključeni:
- odgojno - obrazovni rad na osnovu Primarnog programa,
- organizirana ishrana,
- kontinuirana priprema za školu,
- igre, društvene aktivnosti.
Odgojno-obrazovni rad provodi stručan kadar (profesori i nastavnici predškolskog odgoja i pedagog-psiholog)
Pored Primarnog programa u svim vrtićima djeca su, po želji, uključena i u kraće specijalizirane programe:
- englesk jezik,
- njemački jezik,
- francuski jezik
- ples,
- sportsko animacijski program za tjelesni odgoj koji se provodi u FIS-u,
- program vjerskog odgojno-obrazovnog rada sa djecom predškoskog uzrasta
U saradnji sa lokalnom zajednicom, osnovnim školama, općinama i ostalim značajnim istitucijama o toku godine se realizira i zimovanje.
U vrtićima se formiraju odgojne grupe:
- Odgojna grupa uzrasta 1-2 godine,
- Odgojna grupa uzrasta 2-3 god. života,
- Mješovita grupa (1 - 3 godine),
- Odgojna grupa u 4. god. života,
- Odgojna grupa u 5. god. života,
- Odgojna grupa u 6. god. života,
- Mjeašovita grupa s jaslickim i predaškolskim uzrastom djece,
- Mjeašovita grupa od 3 godine do polaska u školu (tri godišta).
U radu sa djecom u svim vrtićima uvažavaju se individualne potrebe i razlike, a sve kroz igru i druženje. Vodeći se tim ciljem nastojimo osigurati optimalne uslove kako bi cjelokupni vrtićki ambijent bio podsticajan za razvoj svih potencijala djece.
Integracijom u odgojnu grupu pruža se prilika djetetu da stiče odgovarajuća iskustva. Najvažniji zadatak je pružiti djetetu priliku da preko svojih čula percipira okolinu. Na djetetu primjeren način planiraju se sadržaji, zadaci, aktivnosti koje doprinose:
- emocionalno-socijalnom razvoju,
- sistematskom podsticanju razvoja motornih, senzornih, općih psihičkih i fizičkih sposobnosti,
- razvoju govora,
- upoznavanju prirodne i društvene okoline,
- razvoju početnih matematičkih pojmova,
- likovnom odgoju,
- muzičkom odgoju.
Inkluzijom djeca sa posebnim potrebama su također obuhvaćena u odgojne grupe.
Ustaljeni, predvidljiv dnevni raspored aktivnosti pomaže djeci da se osjećaju sigurnije. Raspored dnevnih obaveza, uobičajeno mjesto za igru, materijali i pravila igre doprinose osjećaju da imaju pod kontrolom situaciju.